Losi Mini 8ight en LC-Racing EMB 1h 1/14 buggy topic

Zullen we volgende week maar eens die van LC racing bestellen he, of is er een betere variant? Hoeft niet persee 2keer zo snel te gaan, maar 2keer minder warm zou veel fijner zijn

Vaterra heeft 1/14 scale, die gebruiken een dynamite 4500 of 6000kv motor, mmmm di ezitten ook in de nieuwe losi mini's

Laatst bewerkt:
die dynamite motoren zijn ook kleine motoren met dezelfde diameter dus dat schiet nog niet veel op.

Je kan ook gaan voor de VXL motor van Traxxas, de 1/16 variant. Die schijnt ook goed te zijn, vooral op 3s.

Hij is wel groot dat is dan weer het nadeel.

Die traxxas motor is toch ook maar 28mm is is die gewoon veel langer?

En iets van LRP , is welliswaar maar 24mm diameter

Zie niet dat Novak een 18,5T 28mm setje heeft en Fusion Exceed ook. mmmm

Laatst bewerkt:
aan 24mm ga je niet zoveel hebben, immers dat is de standaard motor ook.

De Losi heeft net zoals de EMB eigenlijk een 28mm motor nodig.

Die tekin is te zwak voor de losi. Je kan beter een ezrun 35a kopen of mamba micro pro

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Met de mamba micro pro zijn geen problemen mee alleen ik persoonlijk had er wat pech mee, doordat tijdens het mis was gegaan toen een vriend van mij de draden opnieuw wilde solderen voor mij.

Ik vind het mooie compacte regelaars, alleen ze zijn zo duur t.o.v. een net zo goede ezrun regelaar.

De tekin mini rage en de novak mongoose sets, daar heb ik over gelezen in het RC-Tech forum. Daarin hadden ze het erover dat het te zwakke combi;s zijn voor de losi aangezien ze meer bedoeld zijn voor de 1/18 autos.

140euro voor een setje mmmmm. Alle tot 160euro hangt af van motor, ga es eventjes zien welke ik leuk vind in kv waarde en dan eens de beste prijs vragen

Eventjes sparen. Rij zo wel door dan met dat stock motorke en ga direct dan naar iets fatsoenlijks ipv een tussenstap.

Zal iets met een fan proberen op te lossen of andere gearing.

EZrun 35 a, samen met een EMB motor ben je voor onder de 100 euro klaar.

dit is de nieuwe Mamba Micro PRo combo.. met 0808 motor, motor is niet veel sneller dan de standaard motor maar zal kwalitatief wel iets beter zijn.

Castle Creations | Mamba Micro Pro

Maar zoals ik al zei.. je hoeft niet perse een bekend/duur merk te kopen..

HobbyWing eZRun-35A Brushless ESC for 1/10 Car (Version 2.0)

hier een voorbeeld hoe een ezrun regelaar past in een losi mini 8 , samen met de standaard motor..

dit is niet mijn auto..
7321387242_d0db496a63_c.jpg

en hier een voorbeeld van hoe mijn auto eruit zag met een Mamba Micro pro in combinatie met standaard motor.. de mamba past niet achter de motor.

%255BUNSET%255D

Heb gewoon prijs offerte gevraagt omdat ik een extra percentje krijg ;)

Kan zijn dat ik alleen de motor van castle pak en de stock ESC hou.

Dus met de EZ run kan ik de ESC achter de motor leggen en met de castle niet..

Mmm ga eens over na denken, belangrijkste is dat em rijdt. integenstelling tot de Baja roller die ik hier heb staan ...

De castle regelaar is breder daarom een past hij niet tussen de motor en regelaar.

Motor van castle en standaard esc zou ik niet doen. Immers het is vooral de regelaar die niet goed is. De motor wordt snel heet maar is verder niet erg slecht. Daarnaast is de castle motor een 4pole net als de emb motor. Ik weet niet of de standaard losi regelaar dat aankan. Immers de standaard losi motor is 2 pole

Zal zien ze Wesley, merci voor de info.

Ga ook achter een clear body gaan denk ik voor wat personalisatie, eens zien welke body's allemaal passen derop, vooral de phat head en truggy body van ToyZ vind ik gaaf

Als je een body van phats bodies koopt, moet je er wel aan denken dat er geen folie op de kap zit.

Dus als je de kap gaat spuiten, moet je ook de bovenkant afplakken anders komt er spuitspray aan de buitenkant van de body.

Zelf heb ik nu 3 body's voor mijn Losi, heb de originele body van zijn stickers ontdaan dus nu heb ik een gehele zwarte body.

zo staat hij er nu bij. met Losi Eight 3.0 stickers

%255BUNSET%255D

zo heb ik hem ook gehad.
%255BUNSET%255D

en zelfs als Rally mini
%255BUNSET%255D

en een blauw wit thema
%255BUNSET%255D

Ik laat mijn body door iemand anders spuiten :) Airbrushed body naar eigen smaak.
Ben niet zo voor stickers

Wou voor de truggy gaan maar moet je weer wat aanpassen voor de body posts, dus ga ik voor die Four For of Phat head gaan of beide hehe

Sleenad ik zal het op zijn Engels zeggen " Cause Im an impatient f*ck "

Heb via iemand anders ook die linkje gehad. Ik heb al een bestelling aankomen via hobby king, moesten ze in de EU ook 28mm hebben had ik direct daar eentje bestelt.

Back