Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Losi Mini 8ight en LC-Racing EMB 1h 1/14 buggy topic
Zullen we volgende week maar eens die van LC racing bestellen he, of is er een betere variant? Hoeft niet persee 2keer zo snel te gaan, maar 2keer minder warm zou veel fijner zijn
Vaterra heeft 1/14 scale, die gebruiken een dynamite 4500 of 6000kv motor, mmmm di ezitten ook in de nieuwe losi mini's
Met de mamba micro pro zijn geen problemen mee alleen ik persoonlijk had er wat pech mee, doordat tijdens het mis was gegaan toen een vriend van mij de draden opnieuw wilde solderen voor mij.
Ik vind het mooie compacte regelaars, alleen ze zijn zo duur t.o.v. een net zo goede ezrun regelaar.
De tekin mini rage en de novak mongoose sets, daar heb ik over gelezen in het RC-Tech forum. Daarin hadden ze het erover dat het te zwakke combi;s zijn voor de losi aangezien ze meer bedoeld zijn voor de 1/18 autos.
140euro voor een setje mmmmm. Alle tot 160euro hangt af van motor, ga es eventjes zien welke ik leuk vind in kv waarde en dan eens de beste prijs vragen
Eventjes sparen. Rij zo wel door dan met dat stock motorke en ga direct dan naar iets fatsoenlijks ipv een tussenstap.
Zal iets met een fan proberen op te lossen of andere gearing.
Motor van castle en standaard esc zou ik niet doen. Immers het is vooral de regelaar die niet goed is. De motor wordt snel heet maar is verder niet erg slecht. Daarnaast is de castle motor een 4pole net als de emb motor. Ik weet niet of de standaard losi regelaar dat aankan. Immers de standaard losi motor is 2 pole
Ga ook achter een clear body gaan denk ik voor wat personalisatie, eens zien welke body's allemaal passen derop, vooral de phat head en truggy body van ToyZ vind ik gaaf
Sleenad ik zal het op zijn Engels zeggen " Cause Im an impatient f*ck "
Heb via iemand anders ook die linkje gehad. Ik heb al een bestelling aankomen via hobby king, moesten ze in de EU ook 28mm hebben had ik direct daar eentje bestelt.