Als je hem bekleed en alles monteert kan je morgen vliegen!.... dat is natuurlijk ook wat waard.![]()
Dan moet ik hopen dat de MiMi zichzelf kan vliegen, aangezien ik de besturing (alles...) nog moet kopen, mijn oude Robbe FC16 is bij de laatste verhuizing van mijn ouders volgens mij aan de lokale modelvliegclub gedoneerd

Als je nog niet bekend bent met DLG's dan kan een extra sterke stabilo geen kwaad. het is zeker het kwestbaarste onderdeel bij verkeerd landen of hanteren (uit je handen laten glijden bij een vang-poging....Krak...)
Persoonlijk zou ik de staartstukken opnieuw maken.
Ik las ook ergens op RC-groups dat mensen klaagde over het kwestbare kielvlak (met name bij wat zacther balsa), vandaar dat ik ook met glasvezel beklede staartdelen aan het experimenten was. Ik heb gisterenavond nog even een nieuw stabilo gesneden/geschuurd, die was kaal (als ik het me goed herinner) 0.8 gram lichter dan de vorige versie, dus ik ga daar maar eens mee spelen (zoals hierboven omschreven; eerst dun lakken, schuren, en dan goed drooggerold glas gebruiken, ipv epoxy/glas direct op het kale balsa).