wou gaan kijken wat hij kost op het moment maar vind hem nog niet op de site.ligt dit aan mij of staat hij er nog niet op? grts
Dan wacht ik nog wel even,ben namelijk wel sterk geinteresseerd in een tapijtklever. Ben altijd zo jaloers als ik die gasten bij pkracing zie scheuren.
Waarschijnlijk alleen een kwestie van even een andere achteras monteren met andere hubs en gaan. Mits het 1/4" lagers zijn natuurlijk. Verder ziet de auto er wel redelijk okee uit. Weliswaar op budget maar als dat je doel is dan heb je hier denk ik een leuke auto aan.
Zo, Al een tijdje zie ik dit Set-up Board van MuchMore voorbij komen. Erg, erg gaaf idee: Maar, Much More komt ook met een "dual" lader uit, zoals Graupner en Orion al hebben: Regards Robert
Enig idee wanneer dat setup bord op de markt komt? Ziet er wel leuk & handig uit! Vraag me alleen af of het niet te fel is?
Is gewoon zo'n fosforlaag wat ook in sommige auto's in het dashboard terug te vinden is, bv. de Ford Escort Cosworth heeft het.
Het nieuwe gear diff van Corally! TEAM CORALLY SGX SPUR GEAR DIFFERENTIAL PATENT PENDINGG Introducing the Future of R/C Differential Design • The SGX Spur Gear Differential offers efficiency that is superior to any R/C gear diff ever produced. • This is the WORLD'S 1st R/C gear diff that provides smooth & effective operation under today’s high power brushless forces. GO FASTER with SGX SPUR GEAR DIFFS. Conventional gear diffs as commonly used in R/C cars run on inefficient straight bevel gears*. Where the spur gears as used in the SGX diff continue to perform smoothly, the performance of bevel gears drops dramatically as loads increase**. Bevel gear diffs may seem to work fine on the bench but during racing they suffer under the high torque of today’s brushless motors, causing them to bind and may momentarily stall diff action. When pushing out of a corner it can result the tires to slide and the car to become unstable. Some improvement is found by completely filling bevel gear diffs with lubricant but problems remain. When using SGX Spur Gear differentials you can rely on consistent uninterrupted diff action providing maximum traction and superb control. Try and feel the difference! SGX differentials can be run completely dry, free of any lubrication, and will still perform with ease. Team Corally offers 3 types of high viscosity silicone syrup for those that desire some lubrication anyway. * The teeth on bevel gears produce a high degree of sliding friction, resulting in heat & wear. ** Additionally bevel gears suffer under a resultant thrust along the axis of the gear, which needs to be accommodated by appropriate thrust bearings. Weight and size limitations in R/C car applications prevent this from proper realisation. Under load it causes the differential to deteriorate and gear mesh to be lost. Meer info op: Corally
Ik zag hem al op facebook voorbij komen. Er is denk ik weinig patent op te krijgen want deze constructie is in de grote wereld al veel gebruikt als diff.
Deze? #801370 en #801371 Serpent Model Racing Cars - Product - Gear differential front Serpent Model Racing Cars - Product - Gear differential rear