deze actie staat dus los van de regelgeving die er dus toch al aan zat te komen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of mensen met teveel geld.en de mensen die wel een duurdere kunnen betalen hebben een gezonde dosis verstand/verantwoordelijkheidsgevoel
Dus als je straks gaat vliegen vragen mensen of dat zo'n ding is die op de Arena is neergestort. Lekker dan..
Een tijd geleden werd paul raats hier volledig onterecht afgezeken terwijl die man heel proffessioneel is en vertrouwen in deze business hoog houdt en dan krijg je zo iemand die even in de arena vliegt volkomen tegen iedereen zijn wil in en dan zijn het maar heel weinig reacties vergeleken met toen waarbij het draadje gelijk binnen een paar uur helemaal gevuld was.
Het is bijna wereldnieuws zomaar een paar headlines
Octocopter crasht boven Nederlands Elftal in Arena
Luchtvaarttoezicht neemt gecrashte oktokopter in beslag
Octocopter verstoort besloten training en laat Van Gaal brommen
Octokopter ArenA filmt voor Pownews
Spionagetuig Pownews crasht in Arena
Octocopter verstoort Oranje-training
ben heel benieuwd welke "beunhaas' dit gevlogen/gedaan heeft!
zover was ik ook inderdaadik heb wel wat verder gespit, waarschijnlijk zijn het deze gasten:
HOOG! Luchtfotografie - Welkom
Gewoon lid worden van een club en lekker daar vliegen. Hooguiteg lekker met mn oude PCM ontvangertje, want de 2,4 en 35Mhz is zo vuil geworden dat er niet meer normaal te vliegen valt. Tevens schiet mijn PCM in de failsave waarbij ik een signaaltje naar de Multiwii zet dat hij altitude/location lock vasthoudt.
/rant
pfff je loopt achter.....je moet maar eens wat meer gaan weten over spread spectrum!Ik vlieg lekker met mn oude PCM ontvangertje, want de 2,4 en 35Mhz is zo vuil geworden dat er niet meer normaal te vliegen valt. Tevens schiet mijn PCM in de failsave waarbij ik een signaaltje naar de Multiwii zet dat hij altitude/location lock vasthoudt.