Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
als je de busjes die in de uithouders zitten kunt los krijgen dan kan je deze opnieuw monteren en ze iets naar achter laten doorsteken
dan kan de schroef niet meer raken aan de uithouder en zitten de busjes iets mooier verdeelt
Bedankt voor de tip, maarre........helaas zitten ze muurvast
Maar er is een oplossing, dankzij jouw idee!
Ik heb denk ik nog wel kleine busjes liggen, waarmee ik de ruimte mee kan creëren.
Ik ga weleens door mijn voorraad ongelofelijke modelbouwrommel heen
En ik ga nog maar eens van die klinknagels erbij kopen. Hoe meer ik materiaal over de Uboot van het net haal, kom ik erachter dat ik te weinig van die klinknagels heb gekocht.
Ook voor het dek heb ik nog nodig.......
Nog maar eens 6000 erbij. Zoveel kosten ze ook niet.
voor aan de boeg niet vergeten dat daar een opening moet zitten
nogal groot gat met andere woorden
daar kan een sleep haak in worden vast gezet
misschien staan daar nog foto's bij manfred zijn topic
gr raf
Een paar 1000 foto's???:-o.....moet je gaan uitgeven in een Uboot hobbyboek....kan je leuk aan verdienen.
Zoveel heb ik er nog niet eens gezien op het Internet
Het dek helemaal sluitend op de romp geschuurd.
De hele boot daarna geschuurd met korrel 400.
De boot onder de douche gezet en meteen stevige borstel het schuursel uit de naden geborsteld.
Helemaal schoon gespoten en nu ligt hij te drogen.
Ik zeg zelf; Het zit er strak op
Nu maar een aantal dagen laten drogen. Bied mij mooi de kans om naar de BOOT-messe in Dusseldorf te gaan. Lekker vergapen aan boten die ik toch niet kan betalen
Wanneer ik terug ben, ga ik maar eens een aantal tubes Revell Plasto tegen de romp aankwakken en glad schuren met korrel 600.
Inmiddels al 20 vellen schuurpapier er doorheen gewerkt....korrel 180 en 400
En als dat klaar is, begin ik aan de 6000 klinknagels....:-o.........Ik lijk wel gek;-)
je bent gedomme de span draden vergeten voor aan de afwijzers
nu deze nog monteren gaat een moeilijke klus worden
de nieten moet je ook nog afschuren nu steken ze te ver uit
tussen de nieten en de uithouder kan je de spandraden steken (ik heb inox gebruikt)
je kan proberen met een haakje de standraad op te vissen tussen de openingen door in het dek
dan met de tweede een lus maken die je ook ophaalt en daar de eerste terug mee door trekken aan de andere kant en dan spannen door ze door de inet te trekken
sommige doen het met een staal draad maar dat is echt niet mooi
....Afwijzers????....wat zijn dat en welke nieten bedoel je??
Of bedoel je de armen van de duikroeren vooraan?
Ik was van plan om die busjes( zijn dat de nieten, waar je het over hebt?) eraf te slijpen, want die waren al gemonteerd toen ik de boot kocht.
achter juist boven de brandstoftanks moeten L/R nog twee gleuven gemaakt worden
dan onder de Bteanks moeten roosters komen
en onder de kiel moet een verbreding komen waar twee inlaat roosters komen te zitten
zie hier manfred zijn topic van zijn zeer mooie boot