as zondag de volgende wedstrijd. Weer ziet er op dit moment niet best uit!! Ikzelf kan zondag niet vliegen, misschien kom ik wel even langs als het doorgaat. Volkert
Mooi.. hoop dat ie mooi op 16 knopen blijft, liefst 90 graden cross inwaaiend.. is in mijn voordeel. En ja, dat meen ik bloedserieus
Ik verwacht eigenlijk geen wedstrijd dit weekend. Voor de SC is het weerbericht van het KNMI bepalend en is 6bft of 80% regenkans een kantelpunt. Er staat nu 90% regenkans bij het KNMI. Ik ga er vanuit dat als dat morgen nog de voorspelling is voor zondag, dat er dan afgelast zal worden.
F3A A Wedstrijd Dongen a.s. zondag ! Afgelast !!! Zojuist is door de SC besloten de wedstrijd in Dongen niet door te laten gaan, de basis voor deze beslissing is gebaseerd op de weersverwachtingen op diverse site's. De SC is nog in beraad over een nieuwe datum en locatie, nadere mededelingen hierover volgen z.s.m. SC F3A
SC, dit lijkt me een juiste beslissing. Bedankt voor het op korte termijn bekend maken. Op dit moment wordt er voor Gilze-Rijen 19 knopen wind opgegeven: Windfinder - Wind & weather Superforecast Gilze Rijen
Klasse !!! zojuist een nieuwe JETI regelaar ontvangen, wat een service !! Nu heb ik dus wel een probleem, kist is nog niet klaar en accu's zijn verkocht. Dus dit jaar maar verder met de YS, ruikt ook lekker en rookt ook. Richard
Zie site: F3A-Klassen A.s. zondag 25 sept. Finale wedstrijd F3A-A in Utrecht Inschrijven vanaf 0900 uur 1e vlucht 09.30 uur, we starten vroeg Wedstrijdschema zondag 25 september De wedstrijd begint om 09.15 met de briefing. De verdere agenda voor de dag : - 09.15 - Breefing Jury en vliegers uitreiking Unknown programma - 09.30 - Invliegen van de jury voor het P en F programma - 10.00 - 1 X ronde F, 1 X ronde P, (14 vluchten met 5 min. pauze) - 11.45 - Breefing jury en vliegers Unknown, - 12.15 - 1 X ronde F, (5 vluchten) - 13.00 - Pauze (lunch jury en demo's) - 13.30 - 1 X ronde P, 1 X ronde Unknown, 1 X 10 min pauze - 15.30 - Finale ronde P (9 vluchten) - 16.30 - Finale ronde "Unknown" (5 vluchten) - 17.15 - Einde wedstrijdvluchten => scoreberekening - 17.30 - Prijsuitreiking - 18.00 - Einde wedstrijd
Unknown nu te zien op de site Heren vliegers, het unknown programma voor morgen is nu bekend en te downloaden op de kunstvlucht site. Een ieder die dit gaat vliegen wensen wij veel succes en een mooie wedstrijd toe. tot morgen, Richard Ps. er schijnen werkzaamheden aan de A2 te zijn, dus houdt rekening met vertraging.
hmm, ik had een linkje gemaakt in mijn favorieten scherm en dan kwam deze pagina niet op...anyway, nu wel de info gevonden. Volkert
Kan iemand ondertussen Henri weer eens "un-bannen"? Er is maar weinig activiteit op het forum, toch jammer! Ik vond het gisteren een superdag. Voor mezelf natuurlijk dat ik weer eens een wedstrijd kon vliegen en weer veel kon leren. Daarnaast was dit de finale dag met voor de top-5 vliegers 2xF en 2xunknown vliegen. Heel leuk om te zien allemaal en daarnaast veel vliegerspraat, erg gezellig! Ik kon helaas niet tot het einde blijven dus heb nog geen info over definitieve uitslag etc. Volkert
Uitslagen staan op de site! Henry, van mij mag je gewoon weer op het forum. Wat een onzin dat "bannen" gr richard
Jep, henri en jaap unbannen! Ben ff komen kijken, altijd gezellig. Was ook weer een mooie wedstrijd, en best strakke unkown's!