Start F3A-A seizoen

Discussie in 'F3A' gestart door Henri Zikken, 25 apr 2011.

1. EricW

EricW

Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Toch fijn dat jullie ook het beste voor hebben met dit forum.
    En de gezelligheid en wederzijds respect onderling, zowel op meetings, wedstrijden en dit forum wat onderhouden wordt door gebruikers en met gebruikers.
    Beginners, gevorderden, jeugd, bejaarden, technische aangelegden, A-technische mensen etc.etc.
    Als iedereen dat zelfde respect en drang naar gezelligheid hoog heeft staan, en er wat vaker bij stil staat, dan is er ook geen enkele Ban meer nodig.

Ik was er ook bij (bij Snoopey de wedstrijd ervoor dus), vlieg bij die club, was een gezellige wedstrijd die mooi vlot verliep.
    En volgens mij heeft iedereen een leuke dag gehad en lekker gegeten, ik wel in ieder geval.
    Hetzelfde gedrag op een forum, je als gast gedragen, en dan is er helemaal niets aan de hand.
    Het kan allemaal zo makkelijk zijn.
    Maar wie ben ik, het zal vast wel aan mij/ons liggen..., met al die onzin Ban's.
    Een stemming van de dag maak/creëer je helemaal zelf, of dat nu hier is of elders.

Met vriendelijke groet,
    Eric

Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  2. br@m

br@m

Lid geworden:
    19 apr 2006
    Ik geloof niet dat ik helemaal begrijp wat nu het punt is dat je wilt maken EricW.

Wel vind ik het mooi om te vernemen dat je de wedstrijd in Dongen leuk vond.

Maar kun je concreet aangeven of en zo ja wanneer de ban van henri beëindigd wordt?

Want dat is wat we eigenlijk willen weten.

3. EricW

EricW

Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Dat is wat Henri zelf weet als het goed is, dus kun je het hem vragen.
    Weet hij het niet, is daar iets niet goed gegaan in de communicatie, dan kan hij contact met het beheer van dit forum opnemen (Robert).

Ik wil helemaal geen punt maken Bram,
    Ik leg alleen maar even uit hoe we volgens mij hier met elkaar horen om te gaan, niet anders dan buiten dus.
    Als het bannen "onzin" genoemd wordt, en gerespecteerde mensen die serieus met hun hobby bezig zijn er zelf geen reactie op los laten, en elkaar misschien even corrigeren....
    dan doe ik het wel.
    Zou ik trouwens ook doen als er op het veld wel over gesproken zou zijn, van man tot man.
    Heb niets te verbergen wat dat betreft.

M.vr.gr.
    Eric

4. br@m

br@m

Lid geworden:
    19 apr 2006
    Bedankt voor de toelichting EricW.

Ik ga het Henri vragen.

Ik denk dat je de postings hier moet opvatten als licht plagerige verzoekjes om Henri terug te laten keren, en niet als kritiek op het banbeleid of het moderatorteam.

Maar ik geef toe dat de smilies ontbreken dus je hebt wel gelijk.

Deel Deze Pagina