Ik heb nu een maand of 5 een DBXL en voor het geld vind ik het een super geinig karretje. Het eerste wat opvalt als je gaat rijden is dat het luchtfilter veel te veel olie bevatte, uitknijpen in een flink stuk keukenrol als je hem niet aan de praat krijgt. Maar om er echt een leuke race monstertje van te maken dan raad ik zeker het volgende aan:
29cc cilinder voor CY voor meer vermogen want op de orginele 23cc is hij echt niet vooruit te branden.
Victory uitlaat om de 29cc nog meer power te geven.
Schokbreker olie vervangen want de standaard olie is veel te dik. Ik heb de 40W van HPI gebruikt maar vermoed dat de 5W ook prima volstaat zolang je niet te hoog de lucht in gaat.
Nog een goede upgrade: 7.4v lipo ontvanger accu icm KillerRC accu deksel. Gaat prima met de Spektrum servos en ontvanger en ze reageren lekker fel en sterk
Iemand anders nog tips, ik hoor het graag
Gr
Marco
29cc cilinder voor CY voor meer vermogen want op de orginele 23cc is hij echt niet vooruit te branden.
Victory uitlaat om de 29cc nog meer power te geven.
Schokbreker olie vervangen want de standaard olie is veel te dik. Ik heb de 40W van HPI gebruikt maar vermoed dat de 5W ook prima volstaat zolang je niet te hoog de lucht in gaat.
Nog een goede upgrade: 7.4v lipo ontvanger accu icm KillerRC accu deksel. Gaat prima met de Spektrum servos en ontvanger en ze reageren lekker fel en sterk
Iemand anders nog tips, ik hoor het graag
Gr
Marco