Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom zou je iemand lamlendig noemen als dat niet hoeft? Jullie hebben een verschil van mening en dat kun je van elkaar nog steeds respecteren.
verbod op winkelbesprekingen. Ik wil vaak juist weten wat je waar haalt en waarom. Ik snap de reden van het verbod wel, maar daarom wordt het forum voor mij minder waard.
Moet je het wel weten te vinden, want een handtekening heeft Bertus niet en zijn profiel staat op privé.(dankzij een aanwezige mogelijkheid van het nieuwe forum)maar ik lees wel mee.
Haha, duidelijk ergens last van, je schrijft ineens allemaal wartaal.Ik kan zijn berichten gewoon lezen hoor, ik heb geen plonklijst.
En ja, als je het halve forum uitschakelt en tussen het bootjes gaat zoeken kom je weinig van Bertus te zien. Margoed, dat is je keuze.
Nodigt niet uit om te gaan volgen ook, zit geen foto meer in: http://www.modelbouwforum.nl/threads/transportkisten-maken-voor-zwevers.230666/page-2Ik kan zijn berichten gewoon lezen hoor