Vliegtuigsleper

Ja, dat zou ook kunnen, als het goed te lijmen materiaal is. Het en blijft natuurlijk een structureel onderdeel, zo'n velg.
Maar idd, je moet eerst de assen hebben om dat allemaal precies te bepalen.
Cor
 
68ed8fc0e8d5d402be682a331c891852.jpg

Even gezellig wezen winkelen in Nieuwegein bij Wetronic!
95104d8e6185dcd9856f5d8e6e949f6b.jpg

Meten is weten
3db988f3b9c07e10ec9829d25557d532.jpg

Zit maar 5 mm onder de maat die ik nodig heb
 
Nu nog even een fraaie "final drive" er tegenaan plakken en klaar is Roald!
Cor
Inderdaad...verdeelbak achter de achteras..dit wordt een doorvoer as..wil eigenlijk een 3 bak maar weet niet of dit gaat passen...of toch maar die FL12 bij conrad kopen ( meteen onderdelen voor volgend project) ?
 
Vergeet dat maar van die 3 bak, want die wordt op de auto's ook nooit gebruikt; het is wel belangrijk dat je een passende reductie achter de e-motor hebt, maar alleen een enkele reductie; Ga je de motor met reductie aan èèn zijde plaatsen dan? Kan natuurlijk en je hebt toch al weinig ruimte.
Wat is die:
of toch maar die FL12 bij conrad kopen
??
Cor
 
Ik denk dat je me verkeerd begreep (of ik jou?) maar de "final drive " is de eindreductie op de as, dus zichtbaar op de wielnaaf.
Cor

Ah natuurlijk..Verkerk heeft eindreducties,..maar denk dat ik het eerst zelf probeer.. stukje pijp met een dekseltje erop wat net klem zit over de "velg binnen bus"
Die FL12 is een komplete Volvo van Tamiya,.. voor een 8x8 of 8x10. Daar zat die 3 bak met moter al bij in
 
IMG-20170419-WA0006.jpeg

Puzzelen..en ruimte maken zodat de as dieper komt te liggen en nog kan sturen.
Ook de bladveren moeten anders geplaatst worden
 
Is die trekker van jou dan wel geveerd?
Mobiele terreinkranen zijn altijd ongeveerd, en hebben alleen 1 schommel as achter, om alle wielen wèl aan de grond te houden.
Het zou me niets verbazen als een vliegtuig trekker óók ongeveerd is, want die rijdt in principe alleen maar over mooie strakke vlakke ondergronden
 
Is die trekker van jou dan wel geveerd?
Mobiele terreinkranen zijn altijd ongeveerd, en hebben alleen 1 schommel as achter, om alle wielen wèl aan de grond te houden.
Het zou me niets verbazen als een vliegtuig trekker óók ongeveerd is, want die rijdt in principe alleen maar over mooie strakke vlakke ondergronden
Vooras geveerd .achter vast tegen het chassis
 
Dus: ook zo doen, en misschien, vanwege ruime gebrek de vooras alleen laten schommelen, scheelt ruimte en toestand.
Cor
 
Back
Top