Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad...verdeelbak achter de achteras..dit wordt een doorvoer as..wil eigenlijk een 3 bak maar weet niet of dit gaat passen...of toch maar die FL12 bij conrad kopen ( meteen onderdelen voor volgend project) ?Nu nog even een fraaie "final drive" er tegenaan plakken en klaar is Roald!
Cor
??of toch maar die FL12 bij conrad kopen
Ik denk dat je me verkeerd begreep (of ik jou?) maar de "final drive " is de eindreductie op de as, dus zichtbaar op de wielnaaf.Inderdaad...verdeelbak achter de achteras..
Ik denk dat je me verkeerd begreep (of ik jou?) maar de "final drive " is de eindreductie op de as, dus zichtbaar op de wielnaaf.
Cor
heb de motor met vertraging van conrad mfa 50;1 222365 kost 24 euro
Vooras geveerd .achter vast tegen het chassisIs die trekker van jou dan wel geveerd?
Mobiele terreinkranen zijn altijd ongeveerd, en hebben alleen 1 schommel as achter, om alle wielen wèl aan de grond te houden.
Het zou me niets verbazen als een vliegtuig trekker óók ongeveerd is, want die rijdt in principe alleen maar over mooie strakke vlakke ondergronden
Inderdaad dat is het plan..veerpakket 1 bout gaatje opschuiven geeft net ruimte genoegDus: ook zo doen, en misschien, vanwege ruime gebrek de vooras alleen laten schommelen, scheelt ruimte en toestand.
Cor
Geen ruimte vanwege de aandrijving denk ik.Ziet er gaaf uit. Moet trouwens de stuurstang niet achter de as ipv. ervoor, of is dit vanwege ruimte gebrek?