Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee daar is niets vreemds aan. Iedere heli vlieger heeft dit ontdekt en daarom is er ook altijd een verschil tussen simmen en reallife flight. Simmen is alleen goed voor het automatiseren van de oog/hand coordinatie. Het aanvoelen van de heli bewegingen kun je alleenin reallife. Je zult ontdekken dat er een moment komt dat je makelijker kan vliegen dan simmen maar dat duurt wel enige maanden.zo
mijn eerste voorzichtige meters ,uhm uhm (50 cm)gevlogen
met de cp
alleen een beetje gespannen maar het ging redelijk goed
gek he ,op de sim geen enkele moeite ,maar in het echt is het toch anders
ik ga zondag maar aan de kabel om meer vertouwen te krijgen
gr paulus
Hallo,
Is echt een geweldig gevoel om in het eggie een rc heli te vliegen!..ook voor een beginner zoals ik...trouwens..beter om even heel 'zuinig' te zijn op je belt cp-V2 want de gangbare crasch onderdelen zijn voorlopig de eerste weken niet leverbaar in nederland (buitenland ook niet)...of heeft iemand een 'adresje'?
......Groeten..
eey,
welke reserve onderdelen kan ik het best erbij kopen??
alvast bedankt
Ja ik heb zelf ook de hh gyro van esky op mijn belt zitten. Ik heb deze echter pas gekocht nadat ik een computerzender had aangeschaft. Op de standaard V1 zender heb niet de mogelijkheid om de gain via de zender te regelen, wat eigenlijk wel zou moeten. Overigens zijn er wel diverse mensen die met de HH gyro gevlogen hebben met een V1 zender en het vrij goed werkend kregen.Bedankt voor je snelle reactie wilbert
heb jij zelf zo'n head hold gyro op je V1 en is die moeilijk te vervangen?
En jij zegt dat zo'n 2.4 ghz zender/ontvanger niet goed is, maar verkopen ze de V2 dan ook met een mhz uitvoering??
alvast bedankt